دوره آموزش سرچ کنسول گوگل​ نسخه قدیم

دوره آموزش سرچ کنسول گوگل​ یا گوگل وبمستر تولز نسخه قدیم بزودی منتشر خواهد شد و دانشجویان عزیز میتوانند فیلم دوره را مشاهده نمایند و در آزمون دوره شرکت نمایند.

برای ثبت نام زودهنگام در دوره آموزش سرچ کنسول گوگل نسخه قدیم با 50 درصد تخفیف ویژه، فرم ذیل را تکمیل کنید.

پس از شرکت در آزمون دوره آموزشی آنلاین، گواهی شرکت در دوره آموزشی آکادمی نوجوان صادر میگردد.

در دوره آنلاین آکادمی نوجوان چه خبره؟

قراره در دوره آموزش سرچ کنسول گوگل​ با کمترین زمان، به صورت آموزش و تمرین، کار کردن با سرچ کنسول گوگل نسخه قدیم رو یاد بگیریم و هرجا در تمرین ها مشکل داشتیم اشکالات رو با هم برطرف کنیم.

اگه می خوایید درآمد آنلاین داشته باشید و پول خرجی دربیارید و شغل آنلاین خوب داشته باشید می تونید با شرکت در این دوره آموزشی و تلاش خودتون به خواسته هاتون برسید.

مراحل برگزاری دوره آموزشی و آزمون آنلاین

1- زمانی که ثبت نام دوره آغاز شود از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می شود. دانشجویان گرامی در مدت تعیین شده نسبت به ثبت نام در دوره و پرداخت هزینه دوره اقدام می نمایند.

2- بعد از اتمام ثبت نام، دوره آموزشی شروع می شود، در حین برگزاری دوره آموزشی، دانشجویان گرامی می توانند سوالات و مشکلات خود را از طریق سامانه پشتیبانی یا واتساپ مطرح می کنند و مدرس و کارشناس به سوالات پاسخ می دهد.

3- در حین برگزاری دوره آموزشی درصورت نیاز، مدرس دوره نسبت به ارائه تمرین و آزمون دوره اقدام می نماید.

4- در پایان دوره آموزشی، آزمون آنلاین دوره آموزشی برگزار می شود و دانشجو می بایست به سوالات پاسخ بدهد درصورتیکه دانشجو حداقل نمره دوره را کسب نماید گواهی شرکت در دوره صادر می شود.

5- مسابقه آنلاین دوره آموزشی درصورت صلاحدید مدرس و کارشناس دوره، بین تمام شرکت کننده های دوره آموزشی برگزار می شود و به نفرات اول مسابقه آنلاین، جوایز ویژه یا گردونه شانس آکادمی نوجوان با جوایز ویژه ارائه می شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن