وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
شگفت انگیز مدت محدود 2 هزار تومان

بکاپ و انتقال سایت وردپرس از هاست و دامنه به هاست و دامنه دیگر

بکاپ و انتقال سایت وردپرس

در این دوره آموزشی موارد ذیل آموزش داده می شوند:

  • آموزش بکاپ و انتقال سایت وردپرس از یک هاست یا سرور به هاست یا سرور دیگر
  • بکاپ و انتقال سایت وردپرس از یک وب سایت یا دامنه به وب سایت یا دامنه دیگر
  • تغییر پسوند دامنه وب سایت مثلا com یا ir یا net و …
  • بکاپ و انتقال سایت وردپرس از ساب دامین یا فولدر به دامنه اصلی و بالعکس
  • از آموزش موارد تکراری و مشابه خودداری شده است تا مفیدترین اطلاعات آموزش داده شود

شما هنوز در این دوره ثبت‌نام نکرده‌اید. ممکن است دسترسی کامل به بخش هایی از دوره و محتوا نداشته باشید.

 

با شرکت در دوره آموزشی پیشرفته (غیر رایگان) آکادمی مهروز

در آزمون های طبقه بندی شده هر درس شرکت کنید و امتیاز کسب کنید

با شرکت در دوره آموزشی پیشرفته (غیر رایگان) آکادمی مهروز

با کسب نمره قبولی در آزمون های هر دوره، گواهینامه آن دوره را از آکادمی مهروز دریافت نمایید و در دوره های بعدی شرکت نمایید.

دوره آموزشی بکاپ و انتقال سایت وردپرس از هاست و دامنه در قالب چند درس برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس ارائه شده است دانشپذیرانی که نسبت به خرید دوره آموزشی اقدام نمایند از تخفیف ویژه خرید بهره مند می شوند و امکان مشاهده و دانلود فیلم های دروس در هر زمان برای دانشپذیران وجود دارد، ضمنا پس از پایان دوره، آزمون آنلاین دوره فعال می شود که شرکت کنندگان در دوره آموزشی می توانند در آزمون شرکت نمایند.

در آموزش بکاپ و انتقال سایت وردپرس از هاست و دامنه، افزونه حرفه ای و پیشرفته اما رایگان را معرفی می کنیم که برای کلیه سایت های وردپرسی کاربرد دارد و با کمترین احتمال خطا کار بکاپ گیری و انتقال وب سایت را از مبدا به مقصد انجام میدهد، البته میتوانید درصورت تمایل، نسخه پرمیوم افزونه را برای وردپرس خریداری و استفاده کنید اما کارهایی که در این آموزش ارائه می دهیم با نسخه رایگان افزونه قابل انجام هستند و بروزرسانی افزونه نیز به راحتی توسط مدیر سایت قابل انجام است.

آموزش انتقال سایت از یک هاست یا سرور به هاست یا سرور دیگر

ممکن است وب سایتی را در لوکال هاست یا هاست سی پنل و دایرکت ادمین و … طراحی کرده باشید و بخواهید نسخه نهایی وب سایت را به هاست یا سرور اصلی منتقل کنید یا به کارفرما (مشتری) تحویل بدهید.

از کاربردهای دیگر آموزش بکاپ و انتقال سایت وردپرس در انتقال وب سایت از یک هاست به هاست دیگر به صورت دستی است که گاهی ممکن است به دلایل مختلفی ازقبیل: عدم امکان انتقال وب سایت توسط پشتیبانی هاست جدید، عدم تطابق سیستم هاست مبدا و مقصد، مثلا هاست مبدا «دایرکت ادمین» باشد و هاست مقصد «سی پنل» باشد یا انتقال سایت از لوکال هاست به هاست اصلی یا ساب دامین، نیاز باشد که سایت را به صورت دستی بکاپ بگیرید و به هاست جدید منتقل کنید که با این آموزش می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که برخی افراد، اشتباها از روش های سخت یا پیچیده استفاده می کنند که ممکن است درصد خطای بالاتری نسبت به روشی که در این آموزش ارائه داده ایم داشته باشند، امیدواریم با مشاهده این آموزش بتوانید انتقال وب سایت را از یک هاست به هاست دیگر به راحتی انجام دهید.

انتقال سایت از یک وب سایت یا دامنه به وب سایت یا دامنه دیگر

ممکن است وب سایتی را در ساب دامین وب سایت خودتان یا دامنه دیگری طراحی کرده باشید و بخواهید نسخه نهایی وب سایت را به دامنه اصلی یا مقصد منتقل کنید یا به کارفرما (مشتری) تحویل بدهید یا بالعکس آن، بخواهید سایتی را از دامنه اصلی به ساب دامین و دامنه دیگری جهت اعمال تغییرات یا تغییر دامنه و … منتقل کنید با استفاده از این آموزش می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

تغییر پسوند دامنه وب سایت مثلا com یا ir یا net و …

گاهی اوقات ممکن است نیاز باشد پسوند آدرس دامنه وب سایت را تغییر دهید مثلا دامنه دات کام (com) است به دلیل نوسان قیمت، گران شود و بخواهید آن را به (ir) تغییر دهید یا به هر دلیلی بخواهید پسوند آدرس دامنه را بالعکس این مورد یا هر پسوند دیگری قرار دهید. با این آموزش می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

انتقال وب سایت از ساب دامین یا فولدر به دامنه اصلی و بالعکس

بعضی مواقع ممکن است وب سایتی را به دلیل طراحی نسخه جدید یا اعمال تغییراتی که ممکن است نتوان در دامنه و وب سایت اصلی تغییرات داد و نباید برای کاربر قابل مشاهده باشد در ساب دامین یا ساب فولدر طراحی و اجرا نمایید.

یا مواردی از قبیل فروم یا تالار گفتگو و بلاگ و … را در ساب دامین یا ساب فولدر پیاده سازی کرده باشید و بخواهید به هر دلیل به دامنه اصلی یا بالعکس و به ساب دامین یا ساب فولدر دیگر انتقال دهید یا تمایل داشته باشید لینک ساب دامین یا ساب فولدر را تغییر دهید نیاز است وب سایت را در جایی به جز آدرس اصلی وب سایت، طراحی کنید سپس به سایت اصلی انتقال دهید.

مثلا بلاگ قبلا در ساب دامین بود یعنی blog.domain.com بود بخواهید آن را به ساب فولدر یعنی www.domain.com/blog منتقل کنید می توانید توسط این آموزش، انواع تغییرات و انتقال وب سایت از دامنه به ساب دامین و ساب فولدر و حالت های مختلف آن را انجام دهید.

دانشپذیر گرامی، برای مشاهده کلیه دوره های آکادمی مهروز روی کلیه دوره های آکادمی مهروز کلیک کنید.

 

در ادامه به تعدادی از سوالات مهم پاسخ داده ایم:

این آموزش مناسب برای چه کسانی است؟

افرادیکه می توانند با مشاهده این آموزش، انتقال وب سایت از هاست یا دامنه به هاست یا دامنه دیگر را انجام دهند:

  • کاربر مبتدی تا حرفه ای وردپرس
  • طراح وب سایت مبتدی تا حرفه ای وردپرس
 

با شرکت در این دوره چه آیتم هایی به شرکت کنندگان ارائه می شوند؟

  • فیلم آموزشی دوره آنلاین آموزش تغییر و انتقال هاست و دامنه وب سایت
  • فایل افزونه آموزش داده شده در آموزش آنلاین آموزش تغییر و انتقال هاست و دامنه وب سایت
  • فایل PDF مربوط به آموزش
 

آیا برای دوره آموزش آنلاین آموزش تغییر و انتقال هاست و دامنه وب سایت آزمون برگزار می شود؟

کلیه شرکت کنندگانی که در این دوره ثبت نام کنند می توانند پس از شرکت در دوره در آزمون آنلاین شرکت کنند و نمره خود را مشاهده نمایند.

توجه نمایید که گروه مهروز با مدیریت آقای مهندس شه شناس تلاش می کند تا علاقه مندان به حوزه وب سایت بتوانند با کمترین هزینه ها، وب سایتشان را بروز و بهینه نگهداری نمایند و هر زمانی وبمستران نیاز به انجام خدمات و بهینه سازی داشته باشند گروه مهروز با هزینه مقرون به صرفه در کنار وبمستران گرامی است.

درصورتیکه تمایل دارید خدمات تخصصی طراحی و بهینه سازی گروه مهروز را استفاده نمایید به وب سایت گروه مهروز مراجعه نمایید یا با پشتیبانی آکادمی مهروز تماس بگیرید.

به این نکته توجه نمایید که قبل از انجام هرگونه تغییرات و نصب یا حذف افزونه و … در وب سایت، از وب سایت بکاپ کامل بگیرید و مطمئن باشید بکاپ به درستی گرفته شده است زیرا ممکن است به هردلیلی در حین انجام کار، اشتباه کنید و سایت دچار اختلال شود که اگر بکاپ نداشته باشید ممکن است برگرداندن وب سایت به حالت قبل غیرممکن باشد یا نیاز به صرف هزینه سنگین باشد که مشکلات بزرگی را به وبمستران بوجود می آورد.

در هر قسمت از کار که احساس می کنید درست متوجه نشده اید یا ممکن است اشتباه کنید از انجام آن کار خودداری کنید تا سایت را خراب نکنید.

نکته: برخی از اشتباهات کوچک و بزرگ در مدیریت وب سایت ممکن است وب سایت دچار مشکلات بزرگی شود، در هر قسمت که کاربران دچار سوال یا ابهام شدند می توانند در حین دوره سوالات خودشان را از مدرس دوره بپرسند تا راهنمایی شوند.

به بالای صفحه بردن